از الگوها

الگوها همیشه برای من مهم بودند. الگوهایی که بشه سرمشق قرار داد. تو هر زمینه ای. فراوان ترینشون برای من تو ورزش بوده همیشه. مطالعه لحظه به لحظه رفتار و حرکات بستکتبالیست های NBA. وجود الگوها به نظر من خیلی به آدم جهت می ده و کلی انگیزه. قدیمی تراش که ابرقهرمانهای Marvel و DC بودن!

امروز هم کلی الگو برای من وجود داره که تلاشم این هست که از اونها کلی جهت و انگیزه بگیرم٬ خیلی تو Marvel نیستند دیگه البته.  یکیشون که مربوط به وضعیت کاری این روزا می شه برایان فارگو هست. https://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Fargo

البته آقای فارگو سال ۱۹۸۸. زمانی که شرکتش Interplay برای اولین بار فعالیت های Publisher رو آغاز کرد. خیلی مهم تر از محصولات خوبی رو که Interplay تولید و یا منتشر کرده٬ تقریبا هر RPG خوبی که تصور کنید٬ یک موضوع خیلی مهم دیگه هست. برایان فارگو توانایی خیلی خیلی خوبی تو شناسایی تیم های کوچک با استعداد و حمایت از اونها داشته. یکی از این تیم های خیلی کوچک که اولین پروژه شون رو به کمک Interplay انجام دادند تیمی بود به اسم Silicon and Synapse که بعدا تغییر نام دادند به Blizzard. یکی دیگه از این برو بچه های جوان اسمشون Bioware بود و یکی دیگه هم Treyarch. اگر برایان فارگویی وجود نداشت چه بسا این شرکت ها هم امرزو نبودند. به نظر من این زیبا ترین بخش کار این آدم بوده و تنها موردی هم که خودش بارها با افتخار ازش یاد کرده همین بوده.

امروزه هم برایان فارگو همچنان در inXile پیشرو هست و آدمی محسوب می شه که با شجاعت کاری کرد که عشق و علاقه به انجام کارهای خوب و ساخت محصولات با کیفیت واقعی و اصیل می تونه همچنان راهش رو در این آشفته بازار داغ بازی های کم ارزش ولی پول ساز پیدا کنه و ارتباط خوبی با مخاطبان خاصی که دنبال کیفیت هستند پیدا بشه.

دم شما گرم آقای فارگو!

این نوشته در الهام بخش ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخ دهید