سفر بازی‌ساز

توضیحات کارگاه سفر بازی‌ساز که به زودی در مرداد و شهریور برگزار خواد شد.

سفر بازی ساز
نگاهی به کهن‌الگوها برای یافتن راهکارهایی نو
امیرحسین فصیحی

به عنوان بازی‌ساز، کار خود را با رویایی بزرگ آغاز می‌کنیم و برای رسیدن به آن وارد مسیری پر پیچ و خم و سرشار از چالش می‌شویم. مسیری که اگر به انتهای آن برسیم، محصولی با ارزش را به عنوان دست‌آورد برای مخاطبان به ارمغان می‌آوریم. یک بازی ویدیویی ارزشمند. ولی، ما همگی از دشواری این مسیر آگاه هستیم و قصه‌های شکست متعددی نیز شنیده‌ایم، همه می‌دانیم که چقدر اندک هستند کسانی که با دستاوردی مهم به پایان مسیر رسیده‌اند.

چرا این مسیر دشوار است؟ چه چالش‌هایی پیش روی ما است؟ چگونه می‌توانیم این مسیر را بهتر طی کنیم؟ تجربه سایر بازی‌سازان را معمولا بررسی می‌کنیم و از راهنمایی‌های آنان بهره می‌گیریم، کتاب‌ها، مقاله‌ها و ویدیوهای آموزشی را می‌بینیم.  این بار ولی در این کارگاه به زمان‌های بسیار قدیم رجوع خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا از خرد نهفته در تجربیات بسیار کهن و قصه‌های اساطیری درس‌هایی را بیاموزیم. از قصه قهرمانان قدیم و چالش‌های و راهکارهای آنان. چرا که قصه بازی‌ساز امروز بیشترین شباهت را به قصه قهرمانان کهن دارد.

در این کارگاه، الگوی سفر قهرمان و انطباق آن با فرآیند بازی‌سازی مورد بررسی قرار می‌گیرد. هدف این است که نگاهی نو به چالش‌های بازی‌سازی داشته باشیم و به راهکارهایی نوین برای مدیریت این مسیر برسیم، راهکارهایی که اتفاقا ریشه در قصه‌های کهن دارند. در طول این کارگاه، مثال‌های عینی از صنعت بازی‌سازی و همین‌طور بازی‌سازی در ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین نکاتی که از تجربیات بازی‌سازی در شرکت فن‌افزار به‌دست آمده است به اشتراک گذاشته می‌شود.

هدف کارگاه: بررسی چالش‌های فرآیند بازی‌سازی از نگاهی نو و پیشنهاد راهکارهای عملی

موضوعات: چالش‌های بازی‌سازی، فرآیند تولید، کار تیمی، خلاقیت، روان‌شناسی، مدیریت و رهبری

مخاطبان کارگاه: اعضای تیم‌های خلاق که دغدغه بهبود فرآیندهای کاری را دارند.

پیش‌نیاز شرکت کنندگان: تجربه حرفه‌ای حضور در صنایع خلاق و فن‌آور.

مدت زمان کارگاه: ۸ ساعت (در دو جلسه)

مکان و زمان برگزاری و هزینه: به زودی اعلام می‌شود

لطفا در صورت تمایل برای حضور در این کارگاه از طریق فرم زیر پیش‌ثبت‌نام نمایید:

فرم پیش ثبت‌نام کارگاه سفر بازی‌ساز

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخ دهید